2011. augusztus 8.

Oriflame szemöldökárnyaló készlet-teszt

Még soha nem rendeltem az Oriflame-től, és ha a barátnőm nem erősködik olyan nagyon, akkor most nem tudnám Nektek bemutatni ezt a pár terméket.
Még a múlt héten kérdeztelek Titeket Facebookon, hogy mi legyen az első alanyom, és Ti a szemöldökárnyaló készletre szavaztatok. 
1 hete használom már, így úgy gondoltam megérett arra, hogy beavassalak benneteket, hogyan is szuperál :)
Még nem volt ilyen, vagy ehhez hasonló termékem, mert eddig egy barna szemhéjpúderrel oldottam meg a szemöldököm formázását, de már egy ideje elgondolkodtam rajta, hogy be fogok szerezni egy konkrétan erre a célra valót.

Maga a csomagolás egy fekete műanyag, amit felnyitva találjuk meg a szemöldök árnyalót és egy kis tükröt. Két színű árnyalót tartalmaz, egy sötétebb barnát és egy világosabbat. A harmadik legvilágosabb szín, pedig egy fixáló.
A tartó alsó részét ki lehet húzni, és két mini ecsetet találunk a szemöldökünk színezésére/ formázásár, de azokról gyorsan mondjunk le, mert használhatatlanok.


 A használata egyszerű, és a fixáló ötlete is nagyon jó. Viszont annyi hibája van a dolognak, hogy többszöri használat után a fixáló már nem ilyen szép bézs, hanem a szemhéjárnyaló bepiszkolja.

A szemöldököm egész nap ugyanúgy tartotta magát, bár ez a minimum amit elvár az ember.
Ahogy elnézem egy jó darabig ki fog tartani, mert alig látszik meg hogy használtam, és csak a sötétbarna színt tudom használni, mert a világosabb egyáltalán nem látszik.

Próbálok a természetességre törekedni, de azért remélem észrevehető a különbség.
Régebbi kép, amikor még nem használtam semmit


És a végére egy mai kép ahogy dolgozni mentem :)
Mi a véleményetek?

Ti használtok szemöldökárnyalót? Milyet?

5 megjegyzés:

  1. Látványos a különbség, szerintem nagyon jól áll a karakteresebb szemöldök. Én amúgy a Dougles barnás palettájának legsötétebb színét használom erre a célra, rögzítésre pedig az Essence átlátszó zseléjét.

    VálaszTörlés
  2. érdekes, nekem sokkal feketébb a szemöldököm és én a világosabb színre esküszöm, és az ecsetek is megfelelnek a felvitelre :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök ennek a kis teszt-nek, ugyanis eddig nem mertem megrendelni ezt a szemöldökszínező készletet, holott sokszor rendelek az Oriflame-ből.Nagyon jól áll Neked maga a szín, és tényleg szép és természetes marad tőle a szemöldököd! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm csajok :)
    citromhab: örülök, hogy mindig véleményezel :)
    makeupbysim: nekem a világos meg sem látszik és az ecsetek is túl kemények
    SJudith:rendeld meg nyugodtan :)

    VálaszTörlés