2011. szeptember 4.

Avon gyönygyházfényű körömerősítő-teszt

Mivel a régi, kedvenc körömerősítőm kifogyott, így egyre aktuálisabb lett a kérdés, hogy mivel fogom pótolni ezt az űrt. Már jónéhány katalógus óta szemeztem ezzel a körömerősítővel, de eddig mindig lebeszéltem magam róla. De most eljött az én időm, hiszen az épp aktuális katalógusban 699Ft-ért lehet megrendelni.
Átlagos fekete papírdobozban  érkezett, amit már megszokhattunk az Avon termékeitől.





 Mint látjátok 10ml-es termékről van szó, szóval akkora mint egy körömlakk. Abban viszont különbözik tőle, hogy az ecset nem külön van, hanem a kis műanyag lakkos "üveg" végére van erősítve. Először jó dolognak tűnt, de ez addig tartott amíg nem kezdtem el használni.



ezt a képet a mérete miatt készítettem, így ti is láthatjátok mekkora

Használat közben eléggé lassan jött az ecsetre a lakk, először azt hittem, hogy valamit rosszul csinálok és megnyomtam picit, de ezzel azt értem csak el, hogy a nyaka körül kitódult a lakk. :(
Sajnos nem tudtam valami szépen elkenni elsőre, így megpróbálkoztam egy újabb réteggel is, de azzal sem jártam sikerrel.
Hétfőn lakkoztam ki vele a körmeimet, és szerdára azt vettem észre, hogy eltűnt a körmömről. Pedig semmi extrát nem csináltam, mint amit máskor tettem volna. Így hát újra nekiálltam és kilakkoztam vele, bízva abban, hogy most jobb lesz, de semmi sem változott. Ugyanolyan nehezen tudtam felvinni és csakúgy mint szerdán, ma sincs semmi a körmeimen.
A következtetésem, hogy körömlakk alá el fogom használni, -mert én eleve úgy használom ezeket az erősítőket, hogy alapnak kenem fel és arra teszem a színt-, de csak natúron semmit sem ér, talán annyi az egyetlen előnye, hogy iszonyatosan hamar szárad.

Nézzétek meg, hogy 2 rétegben micsoda gyöngyházfényt sikerült elérnem.


Ismeritek ezt a körömerősítőt? Nektek mik a tapasztalataitok?





5 megjegyzés:

  1. nekem van és én nagyon utálom mert nem erősítette a körmeimet.ráadásul még csak védeni sem védte túlzottan mert egyszer bevertem a kezem(nem nagyon) és a körmöm közepéből kipattant/kitört(nem tudom mit kéne rá mondanom) egy darabka.most egy pici mélyedés van ott.de lehet neked használni fog :) körömlakként jó mert szép a színe

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van, tény hogy nem helyettesít tartósságra egy körömlakkot, de én szeretem. Főleg akkor használom mikor a "pihenő hete" van a körmeimnek (ilyenkor semmit sem kenek rá, csak olajat este) és ha ilyenkor kell úgy megjelenni valahol, akkor ezt használom. Én szeretem hogy nem kell le se mosni, lejön magától. Átmeneti megoldásnak szerintem az egyik legjobb.

    VálaszTörlés
  3. Hát, az én életemből ez ki fog maradni.

    VálaszTörlés
  4. Eddig gondolkoztam rajta, hogy kell-e nekem, de a fentiek alapján nem győzött meg... Köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is van ilyenem, és ugyanilyen..alig jön belőle valami, ha pedig megnyomom akkor meg mindenhol jön belőle, ahol nem kellene. Azt szoktam csinálni, hogy műanyag lapra csöpögtetem a lakkot, és az ecsettel felveszem, majd úgy rakom a körmeimre.
    Körömlakk alá nekem tökéletes.

    VálaszTörlés