2012. január 25.

Sigma P82 ecset

A legutóbbi Sigma rendelésemmel érkezett meg ez az ecset. Meg lehet vásárolni szettben is. Úgy 49 dollárba kerül.

 Valamint az egész Essential szettet is egyben. Úgy 99 $-ba kerül.



És meg lehet egyenként is rendelni az ecseteket, úgy pedig 14$. Én nem éreztem szükségét az összesnek, és a nagy ecseteim megvannak már régebbről, viszont az egyik kellett de nagyon-nagyon. Így került bele a virtuális kosaramba a P82-es.

Ez az ecset a szintetikus ecsetek közé tartozik Sigmax HD szálakból készítik, ami ha jól tudom a Sigma védjegy, de javítsatok ki ha nem jól tudom. Eredeti funkciója pedig a szem és az orr körül használatos folyékony és por termékek felvitelére, eloszlatására.



Amikor megláttam tudtam, hogy ez kell nekem, méghozzá azért mert kimondottam utálok krémes szemfestékbe és más krémes állagú termékbe nyúlkálni. Nem feltétlenül higiéniai szempontból, hanem mert alámegy a körmöm alá és össze- vissza is kenem magam, ha pedig már kevés van a tégelyben akkor nem igazán tudom kibányászni. Egyszóval utálok kézzel nyúlkáni. Biztos tudjátok mire gondolok.

Nagyon reménykedtem benne, hogy megfelelő lesz arra amire én szerettem volna használni, és szerencsére nem kellett csalódnom.
Az ecset szépen becsomagolva érkezett, külön a nyele és külön a feje is. A nyél fényes és az ezüst nyakrészbe bele van gravírozva a Sigma felírat ami nekem újdonságként hatott, hiszen a régebben rendelt ecseteim nyele matt és gravírozva sincsen.



A szőre nagyon puha, megfelelően tömött és nagyon is megfelel a krémes dolgok felvitelére. Amióta megvan és a paint potot, krémes szemfestéket és néha a krémes korrektort is ezzel viszem fel. Jól felveszi az anyagot és szépen el lehet vele dolgozni. Nagyon megszerettem és napi szinten használom.




Biztos vagyok benne, hogy a P86 és a P84 is landolni fog majd nálam ezen okok miatt amiért ez is jött. :)

P84

P86
Így a végére be kell, hogy valljam az ecset szőre természetesen eredetileg fehér, csak én fényképeztem le "koszosan". Remélem elnézitek ezt nekem. :)

Január 31-ig a -10%-ra jogosító kód: 0112XJML

Van a Sigmától Sigmax ecsetetek? Ezek után megjött hozzá a kedvetek? :)







2 megjegyzés:

  1. Ohhh, nagyon jó kis darab nekem is hasznos lenne. P84 is nagyon tetszik... ahjjj... :D
    Nekem nagyon megjött a kedvem a rendeléshez.

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Kaptál egy díjat tőlem, amit szerintem megérdemelsz, részletek a blogon :)

    VálaszTörlés