2012. május 12.

Avon Supershock lipgloss- Melon Madness

Ez a szájfény a 8-as katalógus újdonsága lesz, 1129 Ft-ért lehet megvásárolni majd és 6 csodaszép színben lesz elérhető.
A csomagolása a már jól megszokott fekete papír melyen minden információ megtalálható.


Ezt könnyen el tudjuk távolítani a perforáció mentén. Egyébként mindegyik rúzsnak és szájfénynek, valamint szempillaspirálnak ezt a csomagolási módot választották.



Mondjuk ami a csomagolását illeti, az az egy dolog nem tetszik benne, hogy a szájfény nyaka fehér műanyagot kapott. Ezt másképpen is meg lehetett volna oldani szerintem. De ennyi baja legyen :)


Nekem a Melom Madness nevű szájfény van a birtokomban. Ezen kívül még vannak rózsaszínes és lilásabb árnyalatok is.



A szájfény 12 ml-es. Ez első ránézésre soknak tűnik és ez a helyzet a további ránézések során is. :)
Egy átlagon avon szájfény 6 v. 7ml, esetleg 7,5ml.


Amikor megláttam a dobozban az volt az első gondolatom, hogy milyen hatalmas...
Viszonyításképpen mellé tettem egy másik avonos szájfényemet is.

Így képen nem tűnik annyival nagyobbnak, de a szájfény mennyisége elvileg a duplája.

Az applikátora is sokkal nagyobb mint az eddigieké. Ez mondjuk nagyon jó dolog, mert általában 3x minimum bele kell nyúlnom mire ki tudom festeni a szám. Ennél pedig egyszerre felvesz annyi szájfényt, hogy az elég is.

Nagyon szép fénye van, de önmagában nekem ez túl kevés. A hétköznapokra tökéletes, de alkalmakkor kell alá egy rúzs is.


 Az állaga kicsit ragadósabb, ugyanolyan mint a többi szájfényé. A tartósságára nincsen panasz egészen addig míg nem iszunk vagy eszünk.  :)
Amit jó dolognak tartok benne, hogy 15-ös fényvédő faktorral látták el, ez a nyári napokon jól jön.

Mit gondoltok? Fogtok rendelni belőle?


2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a színe ! :) Nem fogok rendelni szerintem :) van elég szájfényem:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tesztet, azt hiszem én is megrendelem!

    VálaszTörlés