2013. január 29.

Mini haul

Tegnap el kellett intéznem pár dolgot és utána a Müllerbe is bementem, hogy körülnézzek egy picit. Tényleg igazán mini vásárlás sikeredett (-éljen a tudatos vásárlás-), mert csak két terméket vásároltam.




Egy Catrice négyes szemhéjpúdert Twinkle In The Eye (050), ami 699 Ft-ba került. Vagyis a Catrice is elkezdte a kifutó termékek leárazását, szóval aki szeretne belőlük beszerezni most érdemes körülnéznie, mert nálunk még tele voltak az állványok. Gondolkodtam az alapozón is, de nemrég vásároltam meg a Max Factor Facefinity alapozóját, így azt otthagytam, bár 699 Ft-ért érdemesnek tartom, pláne hogy annyi jót olvastam róla.



És az Essence legújabb trendkiadásából a Fantasia-ból  sikerült beszereznem egy körömlakkot, Take A Ride On Pegasus. Valahogy más nem fogott meg, de ez a lakk nagyon különleges színű.




Ti vásároltatok mostanában a kifutó dolgokból? Vagy tartogattok az új termékekre?





1 megjegyzés: