2015. április 9.

Eucerin 3 az 1-ben micellás arclemosó

Akik követnek instagramon már láthatták, hogy február óta egy újdonságot tesztelhettem, méghozzá az Eucerin legújabb micellás arclemosóját.
Eddig nagyon sok micellás terméket kipróbáltam, olcsóbbat is drágábbat is, és valahogy mindig a már istenített Bioderma micellás vízénél kötöttem ki. Eddig...
Mert amióta ez Eucerint használom, átvette a vezető helyet. Nagyon gyengéden távolítja el a szennyeződéseket a bőrről, és a szem környékéről, és ami nálam nagyon fontos volt, hogy nem irritálja azt. Nagyon kellemes, tiszta érzést hagy maga után, és nem érzem azt hogy szükségem lenne a lemosására, hanem egyből használhatom rá a hidratáló krémem.
Ami még plusz pont érte, hogy kontaktlencsét viselők is bátran használhatják, nem csíp, nincs égő érzés a szem körüli használat után. Valamint egyáltalán nem szárítja a bőrt.


A csomagolása is rendben van. Átlátszó, hogy lássuk hol is tartunk. Csavaros kupak, és jól szabályozható kiöntő rész, hogy a megfelelő mennyiséget öntsük rá a vattapamacsra.

A termék 200ml-es és az ajánlott fogyasztói ára: 3190 Ft, ami nem éppen olcsó mulatság, de én személy szerint nem sminklemosásra használom, hanem az arctisztítás utolsó lépéseként, így egy, maximum 2 vattapamacsnyi mennyiséget szoktam elhasználni. Ilyen használat mellet azért jó sokáig ki fog tartani.

forrás: krémmánia
                                                                      forrás: krémmánia
 
Nektek mi a favorit sminklemosásra, arctisztításra?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése